17 Comments


  1. I am starting my docent art teaching today and we have a Jackson Pollock print featured. He would be very impressed with these brownies!!!!!

    • Pang

      hahaha I hope Pollock found my brownies appealing, too. 🙂
      Thank you so much, Johanne. xoxo


  2. Personally, my favorite way to decorate baked goods is flinging chocolate and caramel around. I love the combo of whisky, caramel, and chocolate together. I think these would be extremely dangerous for me!

    • Pang

      You are so right it was EXTREMELY dangerous, but was so worth it though. 🙂
      Thank you SOOOOOO MUCH for stopping by, Megan.

    • Pang

      Thank you..Thank you..Thank you..Thank you..Thank you, Jena. So happy you like the photos 🙂


  3. I am not that sophisticated either. But I have to tell you these brownies are so SO beautiful that they take my breath away. And the way you use simple, every day props is so admirable. <3
    Lovely and creative photography and composition as always.

    • Pang

      You are the SWEETEST, Ice. Your comment makes my week. Thank you SOOOOOOOOOO MUCH.
      XOXO

    • Pang

      I am SO HAPPY Pollock’s fan likes my brownies. Thank youuuuuuuu, Angela 🙂
      xoxo

    • Pang

      Thank you SO MUCH, Summer. So glad you like it. 🙂

    • Pang

      OMG!!!! I am speechless with joy to get your ‘WOW.’ 🙂
      xoxoxoxoxo


  4. Drool… drool…drool! I wish I wish was your Valentine! I wouldn’t ask for anything….jump straight to dessert! What a sensational brownie Pang. LOVE the photos!

    • Pang

      I would love for you to be my valentine, Sonali. Without a doubt, we will enjoy ONLY dessert that we both make for one another. 🙂 xoxo Thank you sooooo much for your kind words, my friend.

  5. Ann

    I find your Jackson Pollock brownie is amazingly pretty ja….such an artist brownie. I’m in trouble here. Many of your posts are my favorite dishes and all of them look so fantastic and yummyyyyy. I almost imagine myself biting on your brownies. All ingredients are perfect combination, whiskey, hazelnuts, caramel, and chocolate!! Absolutely LOVE it.

Comments are closed.